drop- lights (Part 1)

Ich habe tatsächlich gestern das Canon- Handbuch aufgeschlagen von dem ich euch erzählt habe und angefangen mir ein bisschen was über verschiedene Lichteinflüsse durchzulesen. Um es auszuprobieren hab ich dann angefangen ein bisschen mit einer Lampe, meiner Kamera und dem Selbstauslöser bei uns im Keller herumzuexperimentieren. Und voilà... hier ist das result ;):

As I unfolded chapter one of the Canon- manual I told you about, I learned about light incidence and started to play around with a drop light, my camera and a selftimer in our basement. Et voilà... here is the result ;):

Insert

Insert

Insert

Insert

A second part is going to follow soon! Stay tuned people !:)

Miria Karima image
Post by Miria Karima

My name is Miria, I’m a 16 year old girl from Munich/Germany and I’m in love with my Dads Canon EOS 450D! contact me here: blog@miria.de

Comments

comments powered by Disqus