Tourist mode!

Der nächste Stop unserer Sightseeing- Tour in Paris war der Louvre. Ich war so beeinruckt von dem Gebäude, dass ich total vergessen habe, mir die Bilder anzuschauen, hahaha.

The next stop during our discovery of Paris has been the Louvre. I´ve honestly been so impressed by the building, that I nearly forgot to look at the paintings, hahaha.

Niemand kann mir erzählen, dass diese Decke nicht absolut unglaublich aussieht!

Nobody can tell me that this ceiling doesn´t look absolutely stunning!

Wir haben in der Cafeteria im Museum Mittag gegessen, weil ich ungefähr halb am Verhungern war. Und ich bin wirklich unausstehlich wenn ich Hunger habe ;).

We had lunch in the cafeteria inside the museum because I´ve been starving, and I get really unbearable when I´m hungry ;).

Natürlich haben wir auch die Mona Lisa gesehen! ;) Im Museumsshop verkaufen sie wirklich alles was auch nur im entferntesten mit Mona Lisa zu tun hat (Ich habe sogar einen Rubix Cube mit dem Gemälde drauf gefunden!). Mein Dad und Ich haben außerdem eine neue Kunstform erfunden: Leute fotografieren, die versuchen ein berühmtes Gemälde zu fotografieren. Ungefähr eine Millionen mal besser als die Mona Lisa selbst zu fotografieren ;).

Of course we´ve also seen the Mona Lisa! ;) They sell the craziest things about this painting in the museum shop (I even found a Rubix Cube with the Mona Lisa printed on!). My dad and I also invented a new form of art that is about photographing people, that try to take a photo of a famous painting. A million times better than taking a photo of Mona Lisa herself ;).

Das ist alles was wir vom Centre Pompidou gesehen haben, weil wir gar nicht reingegangen sind. Der Typ davor, mit den riesigen Seifenblasen war irgendwie interessanter :D.

This is everything we´ve seen of the Centre Pompidou, because we didn´t take a look inside. We were more interested in the guy making huge soap bubbles infront of it :D.

Und das waren die ersten Macarons die wir in Frankreich gekauft haben, aber später haben wir in einer Bäckerei sogar noch bessere gefunden.

And this have been the first macarons we´ve bought in France. They tasted quite good, but we bought even better one´s on our last day in a bakery.

Miria Karima image
Post by Miria Karima

My name is Miria, I’m a 16 year old girl from Munich/Germany and I’m in love with my Dads Canon EOS 450D! contact me here: blog@miria.de

Comments

comments powered by Disqus