Dance Competition- the second

Ich bin so ein Glückskeks! Ich konnte das ganze letzte Wochenende verreisen und ich habe einiges das ich euch zeigen will! Fangen wir mit Freitag Nacht an. Da bin ich mit den "Supreme Beatz" in den Bus gesprungen und nach Mannheim gedüst um am Samstag auf der Deutschen Meisterschaft zu tanzen. Leider konnten wir unseren Platz nicht verbessern und hatten wieder die gleiche Platzierung wie auf der Süddeutschen. Dafür hatten wir umso mehr Spaß auf der After- Show- Party und sind mega spät zurückgekommen. Dieses Wochenende konnte ich nicht ohne eine Tonne von Kaffee überleben! :D

I´m such a lucky girl! I´ve been able to travel all weekend long last week and I have so much to show you! Let´s start with friday night when I jumped onto the bus with the "Supreme Beatz" and drove to Mannheim to dance the German Championships. Sadly, we couldn´t improve our results and had the same placement than last time. But anyway, we had a blast at the After- Show Party and got home pretty late. There was no way to survive this weekend without lots of coffee :D.

Insert

Insert

Insert

Miria Karima image
Post by Miria Karima

My name is Miria, I’m a 16 year old girl from Munich/Germany and I’m in love with my Dads Canon EOS 450D! contact me here: blog@miria.de

Comments

comments powered by Disqus