#28 You´re all that matters to me!

Die heutige Aufgabe der Blogchallenge ist über jemanden zu schreiben der mir wirklich wichtig ist. Ich kann mich ehrlich gesagt für keine Person entscheiden, die für mich am meisten bedeutet. Jeden den ich kenne und der mich auch nur en bisschen was bedeutet, war, und ist wichtig für mich und hat mich zu dem gemacht der ich bin. Ich weiß nicht ob ich diesen Leuten oft genug sage wie sehr ich sie liebe, aber ich bin überglücklich sie alle um mich zu haben und zu wissen, dass sie immer hinter mir stehen.

Today, I´m supposed to write about a person I really care about. I´m not able to choose one person, that matters most to me. Everyone that I´ve met or that I at least care a little about, has been and is important to me and has made me to who I am now. I don´t know if I tell all this people often enough how much they mean to me, but I´m so happy I have all my friends around me to support me.

Miria Karima image
Post by Miria Karima

My name is Miria, I’m a 16 year old girl from Munich/Germany and I’m in love with my Dads Canon EOS 450D! contact me here: blog@miria.de

Comments

comments powered by Disqus