#14 I´m not an alien!

Es gab ein paar Leute die dachten ich wäre eine Ausländerin. Fragt mich nicht warum! ich bin in München geboren und 100% Deutsch :). In der Pinakothek war mal ein Mann bei mir der wissen wollte ob ich asiatische Wurzeln hätte (Ehrlich?! Ich sehe wirklich nicht aus wie eine Asiatin, obwohl das ziemlich cool wäre :)) und ein paar Leute in meiner Schule dachten auch zuerst ich wäre Ausländerin. Ich habe neulich mal wieder Kinderbilder angeschaut und festgestellt, dass ich als Baby wirklich ein bisschen ausländisch aussah! Ziemlich lustiger Zufall oder?;)

In the past a few people have thought I would be a foreigner. Don´t ask me why! I´m born in Munich and I´m 100% German :). There has been a man asking me in the Pinakothek if I had Asian Origins (Honestly?! I really don´t look like a real Asian, althought that would be pretty cool:)) and a few people at school thought I would be a foreigner at first too. But I´ve been looking at old pictures of my childhood lately and I recognized that I looked a bit like an Asian as a Baby! Pretty funny, huh? ;)

Miria Karima image
Post by Miria Karima

My name is Miria, I’m a 16 year old girl from Munich/Germany and I’m in love with my Dads Canon EOS 450D! contact me here: blog@miria.de

Comments

comments powered by Disqus